Min Nyårshelg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja som sagt så åkte vi ju ner till Jaktstugan i Skåne..
min nyårsafton började skit .. jag hade PMS som fan.. arg.. ledsen för ingenting och blev pissledsen när jag hörde 5 min innan vi skulle åka att Daniels föräldrar även passade Daniels brors 2 hundar!!
Jag visste hur jäkla snuvig jag skulle bli men men.. fick knarka allergi medecin så det vart inte så farligt.. var väl värst igår morse när jag vakna bara..!!
I allafall så gick resan ner bra.. var ju mörkt när vi kom fram men då fick vi packat upp och bytt om och var taggade för kvällen=)
Min mycket enkla outfit för kvällen=)
God mat vart det med...=)
Förrätten bestod av halv hummer som var dränkt i vitlök=)
varmrätten bestod av råddjurssadel med kokt potatis och gräddsås =)
Efterrätten vart det kladdkaka med varma hallon och grädde
En matglad tjej som jag var lyrisk!!! =)
Vid tolvslaget så stannade vi bara inne.. orka gå ut lixom=)
Det var ju årsnedräkning på Tv istället ju=)
skumpa och puss blev det i allafall=)
Puss min älskling!
Efter tolvslaget var det inte bara vi som var trötta..=)
Lilla chicko=)
Skratta så jag grät när jag tog dessa kort.. han låg verkligen och stensov så här...=)
Jag vart i allafall svin trött vid halv 3 då kastade jag in handduken..!!!
På nyårsdagen så låg alla och sov LÄNGE!!!
Ingen var nog uppe före 11 på morgonen..=)
Det var en mycket seg dag.. sov dåligt under natten på grund av hundarna och var inte direkt utvilad när vi gick upp.. jag var snorig as hell och en promenad fick det bli för att få frisk luft i mina stackars lungor!
Jag och älsklingen=)
En segare dag än denna har jag nästan inte haft.. duschade inte ens.. det ni=)
Blev oxfile med hasselbackspotatis med grönpepparsås på kvällen och kladdkaka rester=)
MUMS!!!
sen var det Tv som gällde=)
Jag visade min smidighet=)
Självklart kikade vi på "Mamma Mia" och sjöng med=)
Fast jag satt i fåtöljen i skräck.. trodde hela tiden att denna bamsing skulle trilla ner i huvudet på mig!!
Världens största älg typ=)
På kvällen la vi oss vid 12-1.. sov bättre denna natt..
vaknade redan vid 9.20
upp och kikade då på mobilen och såg ju då MMS från Marie...
Stort Grattis Ännu en gång GUMMAN!!! =)
Ja hon skulle ju haft i morgon egentligen.. planerat snitt men fick inatt istället=)
Och idag fyller även min snutta Angelica 25 år så stort Grattis till dig med snuttan!!
Hann inte hem till hennes kalas idag men skall besöka henne i morgon istället=)
Ja vi åkte ju från Jakstugan redan vid halv 12 idag.. åkte då snabbt in till Ängelholm och sa hej till min snutta Jenny!!
Var en fruktansvärt snabb visit.. tror jag kissat längre än vad jag hann vara där!
Hade ju Helge i tankarna som jag ändå bunkrat upp med 4 matskålar till men ändå!
Mot Ullared... Daniel var ju pisssur över detta besöket men fick gjort han lite lycklig i bilen på väg dit så han var tyst under tiden som jag irrade runt inne på Ullared...
var där bara 1 timma..!
Sen Äntligen hemåt..=)
Har packat upp allt och provat och donat...
skall visa vad jag köpte i nästa inlägg..=)
Blir en väldigt lung kväll nu.. gött att fortfarande ha 2 dagar ledigt till=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therse:

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Att du gjorde Daniel lycklig i bilen låter lite väl dirty va? ;) Ni verkar ha haft en riktig myshelg. Med antagligen ett av världens bästa svärföräldrar ;)

3:e kommentar, skriven , av Malin:

haha.. beror på hur man ser det=) ja VÄRLDENS bästa e dom!!!!!

Kommentera inlägget här :