På Lördag!

publicerat i Musik;
Ja ni som känner mig vet hur lycklig jag e över kommande program!!!!
På lördag är det åter igen dax igen!!!
i år är det Marie sernholt och Rickard Olsson som håller i showen!
tror dom kommer göra ett bra jobb=)
är en hel del bidrag som kommer delta i år.. hela 32 st... och den jag kommer följa bäst är ju självklart Anders Fernettes Bidrag med låten "Run"... Jag har hört att den skall vara riktigt grym=) Säkra källor som meddelat mig detta=)
Nu på Lördag så är jag mycket nyfiken på Dannys bidrag med låten "In the club"



Men tror även att Sanna nielsen kommer göra en bra låt "I´m in love"



Vi har en hel del debutanter för Melodifestivalen i år men oxå en hel del trogna som ställt upp flera år=)
Självaste Babsan kommer delta med en låt som heter "Ge mig en spanjor"
Vilket jag redan nu kan höra i mitt huvud.. =)
och förra årets favorit kommer även delta i år...
Erik Saade=)
med låten "Popular"

Ja jag längtar till startskottet på Lördag.. längtar .. längtar... LÄNGTAR!!!! =)


Kommentera inlägget här :