Shit alltså!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. trött?..
ja lite lätt!!!
sovit lite lätt middag....
somnade vid halv 2 tror jag... vaknade nu vid halv 5...
haha!!
klubbad!!
men sov så jävla illa i natt!!!!
eftersom man visste att man skulle upp tidigt ja då låg man där och vred sig!!!!
jag tror jag kikade på kl en gång i timmen ... somnade väl vid 1.. sen så vaknade jag sisådäör en gång i timmen!
Kul!!!
men men.. jobbat har jag gjort...
7-12.. var inte speciellt ansträngande för det var rätt dölungt på jobbet som tur va...=)
Nu e man ju ledig i morgon med sen jobbar jag Fredag oxå!
nu skall jag snart svida om för gymmet och skall ju ha en genom gång i det coola nya träningssättet MILON på gymmet!!!
Man har då ett chip man sätter in i speciella maskiner som håller koll på hur mycket man skall träna och hur ens resultat förbättras... verkar grymt så får se... känner dock att min mens kalender funkar rätt bra skall ha den röda veckan idag och det börjar faktiskt kännas så i magen oxå...
GREAT!!
tröttis!!!!

Kommentera inlägget här :