Slapp, slappare, slappast!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. dega deg i soffan is my name tådaj!
Ja inte många knop gjorda idag!!
Tröttelitrött och vill bara ligga här jag ligger!!!
Daniel kom ju hem från jobbet förut och då hade jag bosatt mig i soffan redan..tillagade det sista av oxfilen vi hade kvar!!
Gott!
Daniels humör dock var åt helvete.. komma hem hungrig som en varg och trött som en åsna ja då e han inte jätte lycklig av att se mig slappa i soffan.. men jag tycker jag e värd det så som jag jobbar annars under åren!!!
Kikat film och har bara tatt det lungt...
hälsade ju på min snutta Angelica förut... så fin så med sin mage...=) glad blev hon över presenten med... kul=)
Jag och Angelica har känt varandra sen -07... vi träffades genom att hennes kille var kompis med min dåvarande kille... mitt ex är ju inte med i bilden längre men Angelica var ändå nått jag ville ha kvar i mitt liv... super go tjej med skinn på näsan som säger vad hon tycker och tänker men med ett hjärta stort som hela Alaska typ!!! Puss på dig snuttan!
Jag och Angelica på P!NK konserten i somras=)
efter besöket hos Angelica skulle jag ju åkt och hälsat på mamma men hon var inte hemma så jag tänkte ta det i morgon istället=)
Åkte och handlade och åkte hemåt istället=)
I morgon blir det kanske lite skridsko åkning i Vättlehallen med Linda och barnen.. får se om jag kommer upp i tid.. annars skall jag till gymmet!! Kanske kan ta båda i en smäll.. ligger ju grannar med varann...
Mitt gym kort går ut så måste förlänga det!!
Jag har inte tränat på flera veckor nu... jag borde SKÄMMAS!!!!
dax att ta tag i det NU!!!
slappelislapp var det ja!!!

Kommentera inlägget här :