Tådaj Tårsdaj!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... vågar jag säga att jag mår bättre idag???
Vaknade i allafalll tjugo i 10 då åkte älsklingen till jobbet... (och han säger att jag har glidar tider)

Kände mig utvilad och magen kändes mest bara tom...
gick upp och gjorde två rostade mackor och tänkte ge mig på en tallrik yougert.. en mycket liten en.. men det räckte med 2 skedar sen mådde jag illa så det blev bara dom 2 rostade smörgåsarna  .. hade jag kunnat hade jag gärna spelat in lätena från min mage just nu...
det är nästan så jag blir rädd...
bor det nått djur där inne???
Det är nästan så Helge tittar snett på mig och undrar vad det är för fiende som jag gömmer för han..!!
*creapy*
Jag tänkte jag skulle ge mig på att få i mig en kopp kaffe idag.. för det har jag saknat dessa dagar.. men tror fan inte jag vågar...
Är i allafall hemma från jobbet idag med...
litar fan inte på magen...
skall ju sjunga på en begravning i morgon ju.. men det kanske blir så att min Farbror får sjunga det själv... jag sjunger ju bara med han ändå..=(
skulle vart barnvakt åt lillsyrran ikväll med men hon kanske kunde vara hos min farbror istället!
Vet ju faktiskt inte riktigt vad det har varit med mig.. har ju inte spytt bara varit på toa ett visst antal gånger.. och haft en del kramper i magen...men illamåendet har ju varit där..=(
så nån slags magsjuka av nått slag..
det kanske smittar??
nåväl.. skall ta det riktigt lugnt idag med.. så får jag hoppas på att jag kanske orkar jobba i morgon!!
Saknar träningen redan.. gått 2 dar utan den...=(
Abstinens tror jag det kallas..=)
nä soffliggarposition!!!

Kommentera inlägget här :