Träningsväskan är packad...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... och jag med hade jag velat skriva men nä nä... då var det Måndag och nya tag tas...
jag har nog sovit sämst i hela världshistorien i natt!!!!
tror jag tittade på kl var och varannan timme...
dör vad dåligt jag sover nu för tiden.. blir galen... blir så frustrerad och arg där jag ligger och inte kan sova...
dessutom har jag legat helt konstigt på kuddarna så jag har så jävulskt ont i ryggen nu bara för det... får se hur det går att jobba...
FAN!
Bra början på denna dag känner jag... kan bara hoppas att den blir bättre..!!!
ha en bra dag!!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hoppas verkligen din dag blir bättre...



Svarat på din kommentar i bloggen, men tror du inte flickorna har smittat mig :( Så får se hur jag mår på torsdag.. kram

Kommentera inlägget här :