Ullared shopping=)

publicerat i Shopping;
ja så värst mycket blev det faktiskt inte... handlade för 1045:- totalt.. och fick ju en hel del för det=)
I klädväg!
Joggingbyxa, tunnfleecetröja, klänning och skjorta!
Skjortan kostade 10:- och klänningen var det halva priset på.. enbart 70 spänn gick den på
99:- för fleecen och 69:- för joggingbyxerna=)
Så här ser det ut på!
Joggingbyxa och Fleece tröja på!
10 kroners skjortan!
Klänning!!!
Till köket!
Fryspåsar, bakform då min gamla gick sönder sist jag bakade!
Och Folie=)
Smågrejer till mig=)
Vantar med as go päls inuti 39:-
Skinnplånbok för 99:-
Och ansiktscreme för 89:-
Sen lite till oss båda=)
Schampoo och Balsam plus Tvättmedel och skjöljmedel!
=)
Jag är supernöjd=)

Köpte även en present till Angelica men den kan jag ju inte visa här...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

Wiiee present till lilla mig =)

Kommentera inlägget här :