Uttråkad as hell!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag är ingen tjej som gillar att sitta hemma... visst är det skönt att KUNNA göra det men jag blir snabbt rastlös och när jag blir rastlös så äter jag... därav min viktuppgång...
nu har jag legat i sängen sen kl 15.. först vilade jag 1 timme sen kom Daniel hem kl 16 då vaknade jag och gick upp och pissa har sen legat i mörkret i sängen och bara glott på TV... kul.. anledningen till att jag inte gått upp förrän nu är för att VARFÖR lixom???
Har ju inget att göra...
jag är i den åldern att man är för gammal för att lixom umgås med vänner på vardagarna.. alla mina vänner har familjeliv och umgås med sin familj...
jag själv har en pojkvän som hellre sitter och "krigar" med ett gäng okända människor från hela Sverige genom sin data!!!
*suck*
Jag har redan jobbat, redan tränat, redan duschat, redan ätit och redan vilat!!!
Jag har lixom redan gjort allt på mina tidiga dagar.. bättre när jag jobbar sent så flyter dagarna på mycket snabbare...
Just nu så tänker jag gå en promenad.. Ja IDAG tänker jag göra det.. ringa mina älskade vänner och prata lite skit... ser fram emot små saker som är inbokade.. som Hockeyn den 22... TJOHO!!
det är lixom ALLT jag har planerat i mitt liv så far... kul liv!!!
Nä fy fan!!! Längtar till våren och sommaren då man kan hitta på så mycket mer...
UTTRÅKAD!!!!
Nä.. helvete vad depp jag e nu.. bäst att ta tag i detta nu!!!

Kommentera inlägget här :