Första semesterdagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp.. mina planer på att komma upp tidigt för att börja dagen med antingen en löpararunda eller en lång promenad sprack när jag vaknade och tittade på kl och såg att kl redan hunnit bli 11.30... SHIT!!
Trött eller??.. galet ju!!!
så länge sover jag aldrig längre ju!!!
Men fick ju kommit upp och gick ner till tvättstugan och boka tid... har sjukt mycket tvätt nu!!
Fanns en kl 8 i morgon bitti..
så i morgon kommer jag upp i tid i allafall..!
Åkte i allafall och tankade.. sen till systemet.. och sen in på Willys... gott nu är kylen uppbunkrad!! =)
sen åt vi frukost.. och Daniel råkade bli inlåst på toa.. jag garvade rätt friskt åt det.. haha!!
Men till slut kom han ut..=)
nu har jag slappat i soffan men har en till plan för dagen.. ut och springa...
så skall bajsa sen svida om för att åka till Härskogen.. kanske får med mig nån=)
sen ikväll vill jag dricka vin!!!
Nån som är på???

Kommentera inlägget här :