Friday night!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tja...
ja knä fan har ju bråkat med mig hela dan och värst var nog på morran då jag hade legat still så länge...
var sjukt stel i morse.. men jag tog mig till jobbet och genomled ett arbetspass.. ringde ju dock vårdcentralen och fick tid kl 13...
så jag åkte till Lerum en sväng efter jobbet.. tog en sallad på deleikatessen och åkte sen bort... haha.. var ju samma läkare som gav mig diagnosen GRAVID i höstas när jag inte ens var det!!!
så hon började det första hon gjorde med att beklaga sig och säga förlåt och massa sånt.. jag sket la i det nu.. jag har ju ont i KNÄT!!!
hon kände och tryckte och märkte ju att det var svullet och lite vätskefyllt...!!
minisken sa hon med en gång...
en inflammation i den...
jag är inte 20 längre sa hon till mig.. haha.. jo tack det vet jag...
jag får tydligen inte puscha mig så hårt på träning... utan lyssna på min kropp...
hmm.. ja jag är ju tydligen gammal nu=)
över 30 då blir man mer skör...=)
men hon skrev ut Naproxen som är lite starkare värktabletter plus lite inflammation hämmande...=)
tog en så fort jag kom hem och la mig och somnade som en liten gris.. så skönt.. vaknade och känner knappt av knät... kanon!!!
skall ju jobba ikväll så det var ju tur det!!! =).. visst kommer inte kunna springa i trappan .. det får syrran göra som har äran att jobba med mig i kväll..
Daniel kom in och väckte mig vid halv 5 förut och var hungrig.. han ville ha pizza.. och jag fick ta en kebabsallad..
blä.. var inte alls gott.. gör inte mycket annat än käkar sallad känns det som och det börjar bli tröttsamt.. behöver mer recept på kolhydratsnålmat!!!!
GIVE ME!!!

Men det märks på min mage att jag gått ner nått kg eller 2 nu... märks på kläder.. känner mig lättare även fast jag har MASSA kvar!!!
Men jag känner mig duktig=)
Åhh.. Såg en bra film igår...
den var grymt rolig!!!
Jag skrattade som FAN!!
jag ÄLSKAR ju Katherine Heigl!!!
grym skådis!!!
Linda ringde även och sa att hon köpt biljetter till "Harry Potter" filmen som har premiär nästa vecka... TJOHO!!! HAPPY!!! =)
åhhh visar bakom magin på femman nu!!! LOve it=)
nä snart dax att dra.. i morgon är en lång dag!!!
KÖRSLAGETFEST!!!!
Börjar i Slottskogen redan kl 13... då kommer delar av dom andra körerna att möta oss där.. det blir mys med sång, spel, dricka, lunch.. och massa tjöt...=)
Dagen kommer sen fortsätta på kvällen på Grindstugan och sen Göteborgsnattliv!!!
WIHO!!!
ja lite egobilder kan man väl aldrig få nog av..=).. haha.. =)
ha en trevlig kväll=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Snille:

Lovely!

Kommentera inlägget här :