Måndag den 25/7!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Alltså.. skall solen snart ta och behaga sig fram... detta är ju sorgligt.. all bränna bara flyter bort med vattnet från duschen.. usch... TRAGISKT!!!
Kom igen nu solen.. jag hejar på dig.. ger mig en toppen semester från och med i morgon!!!
Ja.. hemma igen...
blev 2 blommor från Blomsterlandet.. en planterade jag själv och la i stenar och pärlor och ett ljus och en sten..=)
Jag har allt lite gröna fingrar ändå..=)
Ja jag åkte med LInda in till stan då hon skulloe köpa kläder till Robin.. jag själv köpte en gul bikini på Stadium för 49:-/delen...
behöver ju bli lite brunare bara..=)
Jag tyckte inte det var kul idag.. tror jag shoppat för mycket det sista... fann inget intresse i att shoppa nått... har nog fyllt min kvot om man säger så..=)
Vill köpa lite ljus och en stor krukväxt till hemmet det är allt...=)
Skulle ju ut och sprungit idag men det bidde nget.. blir nog en promenad med Marie sen istället...
kl 21 är det telefon möte med min Unit ledare för Mary Kay!
I morgon skall vi se på huset kl 10.. sen åka ut till Torslanda och lämna en massagestol.. sen på kvällen är det fika/möte hos Carina i Stannum...
På Onsdag skall jag ha en dag med min kära svärmor.. äta lunch och strosa runt i stan..=)
Daniel och jag kanske skall ta en tripp till Danmark ihop...
får se om det blir av och när det blir av...=)
nä.. slappa lite i soffan nu kanske..=)
Ha det=)

Kommentera inlägget här :