Morsning=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Får skriva ett snabbt inlägg för Pappa är på väg hit och vi skall åka och titta på huset igen...
vill gärna inolvera min pappa i detta med...
Vi har ju ännu inte fått gå in i huset och ägarna har vi inte fått kontakt med ännu... med utifrån sett så är huset grymt mysigt...
stor tomt och välskött sådan.. älskar den inglasade verandan=)
Huset ligger INTE ute på Hemnet ännu.. och vi vill gärna komma i kontakt med ägarna INNAN dom kontaktar mäklare..=)
Det är ju bara en sommarstuga i grund och botten så jag är rätt nyfiken på hur det är med avlopp och vatten...
får väl se..
Ja.. dagen igår var lång...
upp tidigt för att åka mot Ullared...=)
Turisterna...=)
ja jag handlade bara för 1200:-
ett klädesplagg till mig och ett till Daniel.. kommer visa er allt i ett annat inlägg...=)
efter Gekås gick vi in i affärerna utanför.. jag hittade ett par skit söta låga fejkconverse för 150:-
visar dom oxå i ett annat inlägg...=)
sen käkade vi och åkte ut till Varbergs fästning!
Var ca 14 år sedan jag och Marie var där tillsammans sist... vi var tvugna att ta samma kort som då.. haha
skriver mer sen=)

Kommentera inlägget här :