Norges sorg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Självklart har jag inte undgåtts att höra om Norges tragedi... det är ju helt sjukt hur en männsika kan bara ta så många männsikors liv i sina händer och ha sådan makt att avsluta dom på ett sånt fruktansvärt brutalt sätt... min pappas kusiner bor i Oslo och jag vet fler som har släkt där...
oro och sorg och chock på samma gång...
hittade en länk till en blogg där en av killarna från ön berättar om scenariot...
det är en gripande berättelse.. hoppas ni kan läsa Norska...=)
Usch!!!
Hoppas denna sjuka jävel får ett riktigt hårt straff!!!
URK!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Tror personen som skriver den bloggen är en tjej som jag förstått det i tidningar osv! Hur som helst ett jäkligt gripande inlägg och man har svårt att tro det är sant!!!!

Hur en männniska kann vara så sjuk, iskall och ond! Dessutom i tron att det ska föra något gott med sig! Det går ju inte att begripa!

Kommentera inlägget här :