Nu skall jag snart..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sova.. skall ju upp kl 8 och tvätta... fy fan!!
Vinet är uppdrucket.. ja självklart inte allt.. köpte ju en bagin box.. hade nog inte kunnat sitta här om jag hade fått i mig hela den... haha...
skrivit från golvet då typ.. liggandes... hahahaha!!!
Nä.. ätit gott... och nu är jag sketa trött...
var ju iväg och sprang med Henke.. kändes gott när han saktade in oxå och höll på att dö typ.. haha... jag var inte ensam.. så gott... dom sista backarna e hemska.. där var vi tvugna att sakta in.. fy fan!!!
Men runt kom vi...=)
efter det åkte jag till pissarna.. åhhh så gosiga dom va...
Grannen kom och ringde på och sa att Lillpissen..(Pontus ) varit hos dom massa och varit kelig och gosig.. snacka om att han saknar Marielle och dom.. var ju tvungen att ta kort på dom och skicka till syrran..=)
Fina Pontus..=)
Pontus igen..=)
Sen har vi Lejonet Missi..=)
Som inte ville jag skulle gå..=) Han la sig till slut på trappan och såg sur ut...=)
Sötis!!
På Söndag kommer syrran hem..=)
ja sen åkte jag hem och fick duschat och lagat mat.. nu har vi slappat i soffan sett film..
haha.. som vi skrattade.. dom e så jävla sjuka...!!!
To bad en av dom dog för ett tag sen..=(
nå ja.. nu skall jag sova.. hörs i morgon..=)

Kommentera inlägget här :