S E M E S T E R !

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
YES!!!
Äntligen... jag fick ledigt i morgon.. har jobbat som en skållad råtta idag och sen var det att fjäska järnet för chefen.. och det gick... GOTT E DET!!!!
Var ju brått som fan hem efter jobbet... Daniel har ju haft min bil idag... gjort service på den och fyllde på AC:n.. äntligen är det kallt i den igen...
får se hur länge det håller denna gång!!
han hämtade mig och vi åkte snabbt hem.. slängde in oss i duschen... på med kläder sen åka...
var ju bom stop vid munkebäck så där åkte vi av.. kom fram före Linda och dom..=) Köpa popcorn sen in och se filmen...
Snygg e man=)
filmen var så klart helt jävla grym..!!
Underbart slut...
men det känns tragiskt att det är över nu... inga fler Harry Potter filmer...=(
jaja...
funderar på att läsa böckerna nu i sommar!
Ja i morgon är jag lesig.. är det fint väder tar jag mig upp tidigt.. går ut på en promenad.. och sen är det frukost.. åka och handla.. sen TVÄTTA!!!!

Det svämmar över!!!!!
Just nu hade jag velat ta ett glas rött.. men jag e helt enkelt för trött för det.. bättre och ladda för i morgon..=)
blir en sväng till systemet i morgon för att bunkra upp!!!
nä..  nu har jag varit duktig och skaffat ett Mary Kay KOnto... på det skall det samlas massa pengar...
så i morgon skall jag sätta mig och boka in massa Hudvårdsklasser... skulle ni vara intresserade av att få ha en liten spa kväll.. så hör av er.. prova våra nya produkter och bara få testa på det...
Fotbad, spa för händer, ansikte, kropp... =) låter det jobbigt??.. nej precis... njutbart!!
Nä.. ha det gott nu..=)

Kommentera inlägget här :