Så trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. men sååå glad för idag var sista dagen jag var tvungen att gå upp vis 5 på morran på flera veckor..!!!
Gott=)
två dagar med sovmorgon nu .. sen SEMESTER!!!
Om jag inte lyckas få ledigt redan på Fredag.. hade så gärna velat det!!!
Behöver det!!!
Fy fan!!!
Har haft nått sjukt mycket på jobbet denna vecka.. och data krångel på det.. fy fan!!!
idag jobbade jag över en timme.. sen åkte jag till kissarna... idag var det inget äckligt på golvet i allafall=)
gosade med Pontus och åkte sen vidare hem.. åt upp resterna av  salladen från igår...
nu skall jag NANA!!!
Need it... BADLY!!!!
Vill att mitt knä skall vara läkt nu så jag kan ta mig ut och springa igen!!!
blir ju ingen fotbollsträningikväll.. jag e sketa slarvig på att ta pillrerna så inte konstigt det inte läker... hmm..
jaja..
nä sova..!!!
somnar snart!!

Kommentera inlägget här :