Tja!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. satans mätt jag blev då.. varför tog jag 2 portioner... FAN ta mig själv.. att jag aldrig lär mig.. men jag var så vansinnigt hungrig..!!!
Var ju hungrig redan när jag åkte från jobbet...
var ju tvungen att först åka och ta en runda med Erla då LInda och dom är i Ullared idag och åkte tidigt i morse...
var ute en 30 min med henne.. plockade hallon med sötisen och fick henne att gå FOT! hon var riktigt duktig där ett tag.. det är så kul att jobba med hundar som vill jobba... =) Fick stanna , sitta och hoppa upp på sten och sätta sig .. stanna kvar.. ja ni fattar.. massa sånt kuligt=)
gäller ju att underhålla en hund så den blir trött..=)
efter promenaden med ERlis åkte jag vidare till min andra syster i Lerum.. dax att mata kissarna.. dom befinner ju sig i Hunnebostrand nu så jag matar katterna denna vecka..
Marielle varnade mig för att hennes katter gärna drar med sig djur in så det får jag vara vaksam på.. och ja.. i dörren möttes jag av goa Pontus.. han var så glad att se mig.. kommer ner för trappan ja vad ligger där... kvarlevor från nått djur... katterna har i allafall ätit upp djuret men inälvorna hade dom lämnat kvar.. det var la inte gott.. FY FAN!!!
vara ju bara att börja torka.. och jag kan lova er att jag är inte äckelmagad men fy fan.. det kom hulkningar när jag fick ta upp inälvorna.. det var INTE mysigt=)
Katter är kräk!!
Efter detta så åkte jag och handlade.. gott...
hem och laga mat.. korvsallad...=)
mumma..
mätt e jag nu.. som FAN!!
skall lägga mig i sängen och dö lite..
Daniel jobbar ju nu som mest 4 veckor i rad..
han åker vid 5 på morran och kommer hem vid 7 på kvällen..
idag jobbar han till 8 så han e nog inte hemma förrän 9 ikväll...
min snutt.. bra att han jobbar men så in i helvetes tråkigt nu när min semester börjar nästa vecka..
kul att Pappa , Linda och dom åker ut till Hunnebostrand i morgon och är med min andra syster där.. vad gör jag.. jo jobbar=(
hade verkligen behövt denna vecka med i semester men men...
jag sparar 6 dar... kan jag ta ut till vintern!!!
åhhh trött jag e nu..
tråkigt inlägg.. men lovar att blogga mer sen...
igår var jag ju bara hemma.. så trött...
idag skall jag hem till Carina för lite Nyproduktsmöte inom Mary Kay.. vill köpa lite grejer känner jag.. får se vad det blir..
kanske skall leverera en mascara till en av tjejerna i kören ikväll.. får se om hon kunde ta emot den..=)
nä.. sova nu... ha det!

Kommentera inlägget här :