Torsdag kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp.. Det är halvlek i Fotbollen och jag sitter naken framför datorn..=)
Väntar på Daniel så skall vi duscha ihop=)
fick sovit förut.. shit vad trött jag va.. mycket pollen ute nu...=(
Daniel väckte mig strax efter 16... jag ville inte vara hemma så jag hörde av mig till Linda.. visste att hon skulle göra naglarna hos en tjej i Sjövik.. så jag nappade på det.. åkte med svullna sömndruckna , påsiga ögon mot Sjövik..
satt och tittade på och bestämde mig att i år vill jag ha naglar på semestern.. alltid önskat det.. nu slog jag sak i saken..
bokade.. kl 17 på Tisdag=)
gott..=)
Fransk manikyr..
så snyggt och så fint på sommaren=)
ja efter det åkte vi och köpte mat hem.. blev en kebabsallad..
Linda , Denise och Robin käka Pizza..
Oliver och NOra är i Hunnebo med Henke, Hans syster och Marielle och dom..=)
jag och LInda bestämde oss för att åka och bada med ERla..
galna hund... hon hoppa jämnfota och skrek helt galet när vi kom fram för hon älskar att bada så!!
Systrarna gamla och fula..=)
Nä dusch nu.. sen kika klart på matchen..=)
I morgon e det jobb... sen HARRY POTTER!!!!
WOOP WOOP!!!

Kommentera inlägget här :