Äntligen!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Har suttit ett par timmar nu med bloggen...=) Men ser ni nu...*pekar till vänster*...
och om ni går in och kommenterar så ser ni att mitt kommentarsfält är back to normal igen... så enkelt det va.. det e då fan att man är så okunnig..=)
Visst har lite småjusteringar kvar men så här får det va nu=)
Är så jäkla trött va...
det har tagit på krafterna att gå på konsert i Stockholm.. haha=)
men tänkte dela med mig av bilder från igår..=)
Jobbade ju till 12 sen åkte jag snabbt hem och duschade och fixade mig.. åkte sen till Floda och mötte upp Pappa, Farbror, kusinen och lillsyrran där..
Kusinen och lillsyrran=)
vi var framme i Stockholm vid 18 men det tog oss ytterligare en timma för att ta oss fram till Vallhalla vägen då vi skulle ställa bilen där och möta upp Mona där..
Tog då tunnelbanan bort till Globen.. Pappa haffar vagnen..=)
GLOBEN!!!
Mona och jag=)
Jag=)
Kusinen=)
Far och son=)
Underbara familj.. haha
Pappsen och jag=)
Clapton!!!
Jag fick köpt mig en t-shirt i efteråt...=)
ja efter konserten som var helt grym så åkte vi tunnelbanan tillbaka och tog bilen hemåt.. in på donken på vägen bara men fan det var det vidrigaste jag ätit.. tror hamburgaren legat där hela dan.. usch.. snuskiga pommfritt och allt var äckligt men det var mat..!!!
jag slocknade som ett ljus i bilen.. visst sov inte i djupsömn direkt.. vi satt ju 5 st i bilen.. men hade kudde och gjorde det bästa... ont i ryggen så jag trodde den skulle gå av...=(
men var framme i Floda strax efter halv 5 på morgonen.. tog bilen hemåt.. Daniel var ju uppe då för att dra till jobbet.. jag tvättade av mig snabbt sen hoppade jag i säng... sååååå trött.. sen ringde ju kl 10.30...
fy fan... inte pigg..!!
Men skönt att kunna ta ut lite komp.. kom in till jobbet kl 12.. jobbade på.. men SATAN vad order vi har!!!!
kl 17 stämplade jag ut och åkte och handlade.. först på Lidl sen på ICA...
hem och laga mat... fläskkotletter med potatis och massa sallad.. såååå gott!!!
nu har jag ju fixat bloggen och även jobbat på denna..
Jag är allt lite ego det vet jag-..=)
Men ljudfilen som jag och Scott spelade in i Tisdags fick jag först idag.. så då gjorde jag en liten video till den..=)
Själva ljudfilen fick jag ju mailat till hon i casting teamet..=)
Den 2 Juli är det Audition i Göteborg...
tror att det är det dom gör reklam för på 4 an nu... trodde det var trean det skulle sändas på men det verkar vara fel..
skall bli KUL!!!!!
nä nu är jag för trött för detta..!!
Ha det!

Kommentera inlägget här :