Bio Sommar!

publicerat i Film;
Jag älskar sommaren... visst det är semester, en öl på uteserveringen, grillning och MASSA film!!!
Love it!!!
precis bokat två biljetter till Pirates till på Lördag.. skall ÄNTLIGEN få se den!!!
Jag och Daniel skall på dejt... =).. haha.. ja självklart med varandra.. han skall bjuda ut mig på middag och jag skall bjuda han på bio...
vi behöver det...!!!
Snart släpps ju biljetterna för den sista Harry Potter filmen!!!
Jag vill se den!!!!
Sen får vi ju inte glömma...
"Transformers -Dark of the moon"
Älskar filmerna...=)
sen till höst kommer ju första delen av sista filmen till Twilight!!!
Oh MY God vad jag LÄNGTAR!!!!
ja vad skall jag säga.. jag vet vart jag kommer tillbringa mina sommardagar...=)
I biosalongen...=)
Love it=)
Efter Pirates nu på Lördag har jag Baksmällan , Priest och X -men kvar att se=)

Kommentera inlägget här :