Ett riktigt inlägg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det är ni kanske värda... atta MMS:a sönder bloggen nu när det funkar igen är väl lite onödigt!!
Har ont i mage och haft det sen igår morse...
svullen och det värker... tror jag vet vad det är.. men igår fick jag springa på toa några gånger...
jag var bakfull och mådde skit mestadels hela dan igår...
Nu får det vara slut på festandet på ett tag både för min OCH Daniels skull!!!!
Har lite bilder från festen som jag tänkte bjuda på... kvällen var bra.. Daniel blev för full helt enkelt bara!
var väl hemma med taxi vid halv 4 på natten!
helt slut!!
la oss med en gång!
vaknade kl 9 och mådde skit... magen krånglade och jag kunde inte sova.. gick ut och la mig i soffan istället.. magen vägrade ge med sig så jag fick lämna återbud till pappa och dom om att nått repande med bandet kunde jag inte vara med på...
låg mestadels hela dan...
Vi blev till slut sugna på hemmagjorda scones så det fick det bli.. tog en promenad bort till handlaren här hemma..
sen hem och baka..
gott var det...
Jessica hörde av sig och kom förbi en sväng hon fick scones hon med sen tog vi en liten runda här hemma...
sen svidade jag om och åkte till Floda det var dax för match!
mot FLODA!!
fy fan.. vi visste att det skulle bli tufft!
men usch.. det var en jobbig match.. inga avbytare och vi fick kämpa som idioter... att dom så lätt kan sätta målen det gjorde mig så frustrerad och jag ville till slut bara gå av plan skrikandes för så arg vart jag!!!!
när det till slut slutade så illa så våran målvakt fick hjärnskakning ja då blåste vi av matchen 15 min tidigare... var bara skönt det min mage höll på att ta kål på mig...
åka och möta Daniel för en pizza sen köpa hem massa onyttigt och gotta oss i det till denna film!
rolig men inte lika rolig som dom andra!
ja sen var det sängen!
upp kl 5 i morse.. inte var man häftig.. med en mage svullen och öm...
jobbade på men vid frukost ville jag bara dö.. somnade vid frukostbordet och vaknade av syrran drämde sin frukost sked i ansiktet på mig... Tack för den!!!
halv 1 checkade jag ut åkte och handlade bröd och jordgubbar och åkte hem.. Daniel kom hem samtidigt med mig för att äta lunch.. vi gjorde mat... åt pepparbiff med god sallad bara.. så jävla gott med bara kött och sallad!!!
slippa dessa hemska kolhydrater!!!
sen la jag mig och sov...
drömde massa konstigt.. haha.. vid 16 var jag vaken igen men sååå trött... ville bara ligga hela dan i sängen.. Daniel kom hem efter att varit borta en stund igen och vi låg och mös en stund i sängen...
sen gick vi upp och gjorde glass och jag rensade jordgubbarna...
sitter i soffan nyduschad och myser ...
visst hade velat tatt mig ut och rört på mig men min mage säger nej...
skall lägga mig snart i stället... upp tidigt i morgon igen...=)
nu kommer en bild bomb från festen!
ha det!

Kommentera inlägget här :