Fredag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Ja då var Fredagen här!
Jag sitter och dricker ett glas saft för det var det vi hade hemma.. kul... kylskåpet ekar.. men men...
jag har fått i mig två mackor med ost... mums.. go fredags mat... bläää..
men äter på jobbet sen.. jag e fixad och klar.. men jag ser superstressad ut...
röda kinder.. röda ögon...
fy fan...
Daniel har en kompis här... dom skall åka med mig till Alingsås...
dom skall göra Stures för första gången.. ojojoj...
hur skall detta gå.. Daniel har LOVAT mig att ta det lungt.. annars slänger jag ut han!!!!
Jag har varit på ett uselt humör nu på eftermiddagen... ringde Telnor och skällde ut dom.. VANSINNIG!!! sluta skicka räkningar till mig som jag ta mig fan inte tänker betala.. slutade med att jag kunde riva räkningen!!!
GÖTT!!!
fick min lönespec idag.. AJ LÖÖÖÖVE semesterersättning... kan man inte ALLTID få en sån lön..=) Woop Woop!!!
men jag skall ju tatuera mig...
*gulp*
dyrt och smärtsamt.. kan ju varken träna eller spela fotboll på 2 veckor efter det sen gör jag ju nästa gadd.. haha.. kommer vara borta länge nu!!!
får nog säga det till Coach!!!
jaja.. nä mycket roligare än så här blir det inte... sitter och väntar på att kl skall bli kvart över för då drar jag mot Statoil.. möter upp Emma där så får hon åka med till Alingsås.. vi är ju 3 som jobbar ikväll!!!
och har öppet 1 timma längre.. jag kommer dö av trötthet...
hoppas ändå på mycket folk så det blir lite att gö..!!!
nä...
smyg fotar mig nu...
I morgon skall jag bli snygg i håret...!!!!!
WEHO!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Ja Daniel ska upp TIDIGT imon så kan väl hoppas han tar det easy av mer än en anledning. Trevlig helg!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

ja inte var han häftig imorse... haha..=) Men det var nog mest bara trötthet..=) Kram

Kommentera inlägget här :