Knepigt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Hallå.. där...
mina MMS inlägg från igår har ju inte kommit upp???
WHY!!!!!
jaja... antingen ploppar dom upp helt oväntat under dagen eller så har dom försvunnit ut i MMS rymden!!!
Jag får fan inget grepp på denna blogg den gör inget annat än krånglar...
den ser ju fortfarande helt cp ut på meny sidan...
men i Iphonen ser sidan ut precis så som jag vill ha den.. är den bara Appleinfluerad eller vad fan e det frågan om.. behöver expert hjälp tror jag..=)
jaja.. igår... jo efter jobbet så solade jag ju.. sen åkte jag ut till Daniel ute vid verkstan.. Hans mamma kom ut nästan samtidigt så vi stod och diskuterade Mary Kay då hon oxå har börjat sälja nu... haha.. alla sysslar med det.. men det är för att det är så JÄVLA bra!!!
ja hon bjöd mig och Daniel på lunch...
Daniel fyllde på min AC i bilen.. äntligen lite kyla i bilen.. hållt på att avlida dom dagar då det varit varmt!!
tvätta bilen och städa ur den sen åkte jag hemåt.. in på systemet först sen hem...
vilade en timma sen åkte jag till fotbollsträningen redan 1 timme innan den började.. Sissi och Jenny i laget tränar småtjejerna så jag hängde på där.. träna lite teknik och sen övade jag skott på mål...
sen kom ju 2 andra tjejer i laget vi diskuterade Lördagens partaj som skall infinna sig på klubbstugan med några killar från både A-laget och C-laget=)
jag har ju minne som en guldfisk och lyckats bli dubbelbokad denna kväll.. men jag får helt enkelt dela lite på mig.. börja på kluibbfesten då jag lovat att hjälpa till där sen åka ut till Hisingen och träffa Angelica och Andrea och massa andra brudar där för lite vinprovning.. jag har ju inte råd att gå ut men hoppas jag kan vara med en stund..=)
'
ja jag drog från träningen redan 19.15.. mitt i uppvärmningen typ.. men hade ju varit där redan kl 18 på grund av detta.. hem.. duscha .. äta sen packa ner filt, spel, lite cider och så körde Daniel mig till Hulan..
In das car=)
Där plockade vi upp Marie och Eleine ( Maries svägerska)
och så åkte vi till Aspen och satte oss och mös..=)
Riktigt mysigt hade vi=)
Efter ett tag kom en tjej som hette Elin plus Robban och Joel dit..=)
efter ett tag så bestämde vi oss för att åka upp till Robban och Joel.. dom bor ju grannar i Öxeryd i Lerum..
där hade vi lägereld och satt och lyssnade på musik..=)
Mysigt hade vi=)
nu skall jag på toa sen fixa mig för att kl 17 skall vi till Marielle och dom och grilla=)
Mysigt...
Denna helg blir galet hektisk.. men så roligt.. i morgon jobbar jag tidigt...
sen så skall jag träffa KÖREN!!!!!!!
Och det skall bli så JÄVLA kul!!!!!
vi har värsta upplägget.. med 2 låtar som skall sjungas.. och god mat och dryck.. skall bli så jäkla kul att träffa alla igen!!! =)
och jag skall prata massa Mary Kay med brudarna!!!!
nä.. nu måste jag på toa.. ha det!

Kommentera inlägget här :