Lördag kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
Filmen "Dumpa honom" är på tvn och jag sitter i bakfylletillstånd i soffan och avnjuter denna..
Min mage har krachat fullständigt så jag får vara försiktig med vad jag stoppar i mig... fyllt på magen med en fet Pizza förut...
behövde jag idag...
så dåligt som jag mått idag har jag inte mått på VÄLDIGT länge.. kan nog säga år sedan.. haha...
Men vad kul det va igår !!!
Som ni märker är jag varken på någon klubbfest eller på nån tjejfest ute på Hisingen...
jag kan inte ens tänka på alkohol idag utan att vilja spy..!!
Blir en lugn kväll här i soffan i stället.. kan jag behöva...
Igår efter jobbet drog jag och solade.. och eftersom jag uppenbarligen inte kan MMS blogga längre så får jag visa alla bilder som jag har försökt MMS blogga här nu istället...
sjukt ful bild på mig men bjuder på den.. Daniel tyckte jag såg ut som en gammal kärring.. men det e ju det jag e så..=)
efter det drog jag till Allum... fick köpt en Kokos/Lime Body Lotion från HM för 29.90 istället..
så löjligt god!!
efter det köpte jag med mig subway macka och åkte hem med ett hemskt humör.. !!
Fick duschat och tänkt om helt i min klädsel eftersom det nu var typ 30 grader ute...
gjorde mig klar sen körde Daniel mig.. vi hämtade upp Jennifer och så åkte vi in till stan...
Där satt vi och mötte alla som kom med bussen..=)
åhh så kul det va att träffa alla igen!!!
Helt underbart!!!
vi började uppe i en replokal.. kändes lite dumt att gå in i en mörk replokal när detta väder va..!!
Men men...
där hade vi grymt kul.. sjöng en ny låt... och sen fick vi alla uppträda med varsin låt.. jag sjöng "To be with U" med Mr Big..=)
Underbart kul var det!!
Våra minstingar i Kören.. Kajsa och Michaela.. 16 och 15 år..=)
Jag=)
Lovan och Casper=)
Underbara Lovan=)
Kajsa och Jag=)
Jag och underbara Jennifer! =)
Vi samlade!!
Är ju inte alla men nästan=)
Ja efter vi varit i lokalen och umgåtts gick vi vidare till Cafe Grindstugan vid trädgårdsföreningen..
där blev det mat och god dricka..=)
Laxpaj=)
Var en grym trubadur där..=)
vi tog ju självklart över flera gånger.. haha=)
Och onyktra blev vi!!!
vi avslutade kvällen hemma hos Casper i hans bubbelpool igen... fast där var vi nog alla lite för fulla.. vissa mer än andra.. haha...
vid 3 gick jag, Jennifer och Hessam hemåt...=)
fulla som ägg... Daniel var ju fast i Olofstorp..
jag var nog som fullast när jag kom hem tyvärr därav mitt mående idag!!!
Jag ville dö när jag vaknade kl halv 12 idag...
fy fan!!!
Kravlade mig upp.. åt lite.,. sen kravlade jag mig ut till gräsmattan här ute...
låg och löste korsord och mådde skit tills Daniel kom hem.. visst mådde jag skit då med men var lite goare att ha min älskling hemma.. berättade om våra sjuka kvälllar och gosade lite.. sen gick vi upp och duschade.. efter det ville jag bara dö.. mådde så jävla dåligt.. fattade att nån fest ikväll var det inte tal om så fick ju skickat till alla..
'
låg där och föröskte skaka liv i mig själv.. för ingen mat eller nått hade vi hemma så jag visste att jag skulle behöva ta mig upp för att åka och handla.. fick dåligt samvete för mina fotbollstjejer då jag hade lovat dom att hjälpa dom ju...
så jag plågade mig själv med att ta på mig och så åkte jag bort till dom och sa hej i allafall.. mådde dåligt av att se alla dricka alkohol så tror jag stannade max 20 min.. sen pallade jag inte mer.. åkte och hämta Daniel hemma sen åkte vi och käkade på Utby...
Bakfull tjeje i väntan på äslklingen..
inte var det så bra att jag körde tror jag men vad skulle jag gö..
fick i mig mat.. sen åkte vi till Willys och handla.. och nu sitter jag här på toa igen för magen är katastrof!!!
kul kväll.. ja dricka är ju fan inte värt det... usch!!
Hoppas alla har en trevlig dag.. i morgon skall jag upp tidigt för att tvätta.. åka och lämna Daniel i Olofstorp där han har sin bil.. sen åka och repa kl 12.. sen åka på kalas.. sen hem och sen åka och träna kl 19..
kul dag!!
Tur man e ledig MÅndag=).. då skall vi uppträda med kören utan för Partille Herrgård kl 13.. sen på kvällen e det match hemma kl 18.. skall bli kul..=)
nä ha det gott nu...
Tchao!!!

Kommentera inlägget här :