Midsommardagen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå alla bakfulla!
Antar att en del av er är det idag...
jag själv var nykter igår och körde...=)
Känns skönt idag..
har dock ont i halsen... började igår på dan.. kändes lite tufft att sjunga dom sista låtarna...=(
så vi åkte hem tidigt jag och Daniel från midsommar firandet... Daniel hade ju inget att dricka med sig och jag var rätt trött och kände mig hängig... så vi var hemma redan efter 21...
åt jordgubbar och tittade på film och mös alla 3 i soffan=)...
Klart Helge skulle vara med.. =)
ja sen vid midnatt blev det sängen...
vaknade innan 10 i morse.. skönt.. låg dock kvar till 12...
drack te och käkar halstabletter... känns inte jätte mycket i halsen men lite grann...
har en tuff helg framför mig...
med konserter... audition.. och tatuering och konsert igen!!!!
hur skall jag få ihop det..=) haha..=)
jaja... var längesedan jag satt här framför datorn.. haft en del hektiska dagar som vanligt...=(
I Onsdags var det ju tatueringen sen kolla på match.. i Torsdags var det jobba sen Allum sen hem göra sig i ordning sen var ju jag i Stenkullen redan kl 16 igen...
samlas hos MålvaktsJenny där.. och förkröka lite...
sen gå bort och klä midsommarstången...
glad jag=)
Tjejerna kämpar=)
Till slut fick vi upp den..=)
Lite spex framför stången..=)
Stina, Jag och Doris...=)
Efter vi hade rest stången och grillat lite där så gick vi tillbax hem till Jenny igen...
drack lite mer och hade kul...
vid 23 nånting hämtade Daniel mig...
var väl lite lullig vid detta laget måste jag erkänna.. att hålla sig från alla kolhydrater och bara äta kött och sen dricka rosè vin på det.. ja det säger väl sig själv.. haha
hem.. tok däcka .. vaknade med lampan tänd.. haha...
ja.. upp vid 10... sen åka bort till Floda...
var inte jätte häftig direkt...
men var ju där och kämpade vi riggade ju allt i tältet.. sen åkte jag vidare hem till Mamma och sa hej... kl var då på tok för mycket för att jag skulle hinna till Midsommarfirnadet i STenkullen och hjälpa till där.. för kl kvart i 17 skulle jag vara i Floda igen...
fick åkt hem.. ätit lite lunch och sen gjorde jag och Daniel i ordning oss...
älsklingen var så fin ..
ja bort till Floda... spelade och åt sill och spelade igen.. gick tipspromenad och dom andra spelade kubb..
jag tittade mest på..=)
ja som sagt.. idag är det Midsommardagen...
har börjat rätt segt.. men har sen diskat och dammsugit och satt upp en tvättid senare idag.. får väl se vad dagen har att bjuda på...
hoppas alla får en bra dag! =)

Kommentera inlägget här :