Mysig dag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja en sån dag..=)
Nyss hemkommen... provat kläder för i morgon...
sitter i slappar kläder och skall snart lägga mig känner jag.. tok seg...
vi åkte ju ner till Lerum lite tidigare förut för att se på festligheterna.. oj silket tivoli dom satt upp i Lerum pågrund av Lerums dagarna... gösta petter.. skit läskiga grejer..=)
men kul att se på.. vi såg roat på detta..
Barn i uppblåsbara bubblor i vatten.. haha.. dom såg ut som små ekorrar som försökte ta sig igenom ett hjul.. haha...
träffade på massa folk där nere.. det var kul=)
sen hem till Marielle och dom..=)
grillning..=)
Uppdukat=)
Min fina älskling och jag=)
två av sketkorvarna..=)
ruskigt god efterrätt...
Min syster är sjukt duktig på mat..=)
båda mina systrar.. men den genen fick inte riktigt jag=)
jaja.. man kan inte vara bra på allt..
nä gosa i soffan med älskling sen SOVA!!
Upp tidigt i morgon för jobb,.. en solning kanske efter det sen hem och SOVA.. sen fixa sig och träffa sina älskade körmedlemmar=)
TJOHO!!
ha det gott=)

Kommentera inlägget här :