Tjaba!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå folket!!!
Har idag fått lite svar på mina frågor angående bloggen.. deras MMS tjänst funkar inte som det skall just nu så jag får tålamodigt vänta och ni får tålamodigt stå ut med dålig uppdatering..=)
Sen har jag även skickat Printscreen på min blogg för att visa dom hur den ser ut!!
för på firefox så funkar det tydligen...
skumt det där...
jaja..
nyss hemkommen.. hunnit vika tvätt och duschat och ätit lite...
tatt en öl framför fotbollsmacthen..
Sverige spöar skiten ur finnarna=)
gott!
Daniel fick jag piskat till att dammsugit och diskat..!
I morgon skall min älskling få känna av det hårda arbetslivet och jag bara njuter .. han är inhyrd på ett grävningsföretag och skall sitta och gräva från 6 på morgonen till 18 på kvällen.. han kommer vara helt jävla slut!!
haha.. och jag jobbar ju tidigt sen drar jag hem snabbt duschar och åker till pappa.. åker därifrån till Stockholm för Eric Clapton konsert!!!
Skit kul!!!
Lovar att ta massa kort=)
kommer vara död på Torsdag.. men bytt skift och kanske kommer in lite senare...
idag efter jobbet åkte ju jag och köpte en fin blombukett till pappa.. åkte sen till kusinen min i Floda.. där spelade vi in låten.. körde på Lady Gagas låt Born this way!
fast vi gjorde en akustisk version.. min kusin skall finslipa lite på den i studion sen skicka över den till mig.. lovar att ni får ta del av den då=)
efter det stack jag över till pappa.. dom bor ju bara 5 min ifrån varandra..=)
pappa fick blomman och min lillasyster hade bakat kladdkaka.. GOTT!!!
Grattis älskade pappa på 61-årsdagen!
Och Grattis Robin som fyller 15 år idag!!! =)
Nä nu skall jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen=)
Ha det gott!!!

Kommentera inlägget här :