Dagens tankar=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallojsan.. äntligen hemma för dagen.. det är tuffa dagar men det är ju sååå kul... snart Lördag... nedräkningen pågår.=)
Idag var vi ju med i både Partille tidningen på nätet och i GT på både nätet och i tidningen men i GT hade dom ju glömt att skriva mitt namn.. alla andra deltagare i kören stod med men inte jag..=)
Ni kan läsa om oss HÄR i GT och HÄR i Partille Tidningen=)
Haha.. nu när vi hade repat så åkte en tjej som heter Jennifer med mig i bilen för hon bor oxå här i Jonsered men vi ville ju köpa GT:n så vi åkte in på OK/Q8 för att köpa den då dom bakom disken frågade om vi var med i Körslaget.. haha... syns det på oss sa vi då??.. Japp.. KUl.. haha.. nä dom kände igen oss från tidningen=)..
haha.. vi är KÄNDISAR!!!
sen har ju jag denna bak på bilen med...
svårt att missa att man e med...=)
Nä... slapp i soffan nu ett tag... pöss mina älskade läsare..=)
Kul att så många följer min resa nu=) TACK för erat stöd..=)

Kommentera inlägget här :