Damma av...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. tangentbordet och skriva ett inlägg kanske...=)
Själv hemma då Daniel åkte till Stockholm redan i morse med Emil ...! Emil skulle jobba och dom skall ju sitta publik på Lördag så då åkte Daniel med upp redan nu...
Jag har jobbat tidigt och sen har det varit full rulle som vanligt.. fått tvättat två maskiner och lagt fram lite kläder...
Nu skall jag inta sängen och vila nån timma.. sen duscha fixa sig för sista repet i Kulturum denna veckan...
I morgon bitti är det dax igen!!!
6.30 går bussen...=)
denna gång är jag ju frisk i allafall.. sjukt skönt!!! fattar fan inte hur jag pallade förra helgen!!!
Igår var det hel dag med kören från kl 14 till 21 på kvällen!!!
Jobbade ju tidigt och åkte redan kl 12.. hemåt för att hinna äta och duscha och fixa sig...
blev ju intervjuad igen och självaste Arvingarna var ju med på plats.. kul att träffa hela gänget=)
Vi tjejer fotade oss oxå med Gina TRicot kläderna som vi blitt spronsrade med...=)
cool bild eller hur=)
nä.. behöver sova... vet att jag bloggar dåligt nu men jag hinner ju fan inte.. det är sova, äta, jobba och repa som gäller!!!
ha det!

Kommentera inlägget här :