Finally!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
I morgon kära läsare... så läcker jag.. eller.. då kläcks det.. eller.. ja... no more miss secret Malin!
I morgon får jag ÄNTLIGEN skrika ut till VÄRLDEN!!!
Silken dag jag haft!
Jag känner i min kropp nu att jag kan inte tänka klart.. jag är stressad inombords och att vara på jobbet är en ren plåga... jag har mail att svara på.. mail som skall skickas och övervakas...
en to do list att följa till punkt och pricka.. och jag vet fan inte ens hur jag skall hinna bajsa denna vecka..!!!
MAT får jag i mig först nu...
Daniel är så jäkla underbar denna tid då jag varken hinner handla eller laga mat..!
det får han fixa...
Idag var jag uppe tidigt för jag var tvungen att åka förbi Lerum innan jobbet... lämna in ett par stövlar på klackning...
sen iväg och jobba.. där e det ju fullt kaos på jobbet vi har som allra mest att göra denna veckan.. det är hysteriskt mycket skit som skall ut!!!
Men jag lever som i en dimma mitt i allt detta...
Medans alla andra kämpar på som tokar.. så är jag helt väck och kan inte koncentrera mig på jobbet just nu.. min förman har som tur var full förståelse för det!
Ja.. denna karusell man befinner sig i.. den e underbar=)
Och i morgon kan jag äntligen skriva öppet om det.. då får ni veta ALLT.. nja.. inte riktigt allt.. haha..=)
men ett tips.. köp GT i morgon..=)
Nä.. skall njuta av min lediga tid... stressade som en idiot efter jobbet... kl 17 stämplade jag ut... åkte till Lerum hämtade min nyomklackade stövlar... åkte hem.. duschade och tog på mig slängde i mig lite lite mat.. sen åkte jag.. kl 5 i 6 på kvälla var jag i Partille.. det ni=)
Nä.. måste få lugn i min mage nu.. shit.. den mår inte bra av detta..
pöss på er... Höll ögonen öppna i morgon!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina A:

Wiiiho!



Här har du en som kommer sitta bänkad framför dumburken! :D Hihi..

Kommentera inlägget här :