God morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Här gäller det att gå upp i tid om man skall hinna med allt...
Gick upp tidigt igår morse för att hinna gå igenom räkningarna och hinna betala några av dom.. idag e jag uppe igen för att gå igenom resterande...
betalat min dator nu i allafall.. GOTT!!! Now its mine=)
Skall som igår snart göra mig i ordning för jobb.. äta frulle och så... sen åka...
jobba mina timmar... sen snabbt hem... duscha byta om för att åka igen.. kl 18 e det rep som vanligt.. fram till 21 ikväll... sen hem.. och då gå och lägga sig för att orka nästa dag...
I morgon jobbar jag tidigt då filmteamet skall komma hit och filma oss.. och då skall hela gruppen Arvingarna vara med... det skall bli kul...=)
På kvällen skall det övas korregrafi..!!!
Min röst är inte 100 ännu på grund av hostan.. men jag blir betydligt bättre för varje dag som går.. så på Lördag e jag nog i toppform!!!
Fick mängder av bilder igår av en i kören som fotat hela helgen med systemkamera... skit kul=)
Jag var ju så sjuk i helgen så jag var inte med på många kort men några=)
den mest smickrande bilden på mig=)
I Ljudstudion..=) Vi alla sopraner=)
Sarah, Jag och Mimmi=) Bakom oss är studion för ett nytt program som skall börja sändas...=) Herr och Fru=)
en sliten jag på Lördagens morgon=)
övar lite korregrafi=)
genrep=)
Här blir jag sminkad...=)
Jag, Casper och Thomas! =)
Thomas, Andreas JOhnson och Jag=)
Det ni=)
Nu hinner jag inte mer... måste göra mig klar=)
Ha en bra dag=)

Kommentera inlägget här :