I valet och kvalet...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. om jag går till jobbet i morgon...
satt hela repet och drack en dunderkur som en av körmedlemmarna hade med sig till mig... den var gjord av färsk ingefära, citron och honung med varmt vatten...
smakade väl så där.. men det var bra för halsen...
min hosta är skit jobbig och så länge jag knaprar ipren så håller sig febern borta men frågan e om inte jag skall hålla mig hemma i morgon med enbart för att vila rösten så den verkligen håller till Fredag/Lördag det är ju svin viktigt!!!!
mina kära kärmedelammar ville att jag skall vara hemma i morgon... men jag känner mig ju som vanligt så JÄVLA dum av att vara borta från jobbet trots att jag faktiskt är sjuk...
nu är det ju så att det är jävligt viktigt att jag är friskt och kry till helgen då det handlar om sångprestation i TV!!!
Så frågan är ju då om jag inte skall stanna hemma och vila...!!???
Vad tycker ni???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

GÅ OCH LÄGG DIG och sov läääänge imon (stanna hemma) Om inte annat måste du lära dig att lyssna på din kropp! I know the problem lixom, jag är likadan... det är din kropp som är skit viktig, inget annat! ;) krya på dig

Kommentera inlägget här :