Min morgon=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Hallå!
Oj silken seg dag=)
Fast var uppe redan vid halv 10 idag=)
Sprang genast ner till tvättstugan för att se om den var ledig.. skulle tvättat igår men vi var ju iväg hela dan...
den var ledig.. gott.. fick tvättat arbetskläderna och sängkläderna..=)
Fick dammsugit och Daniel gjorde våfflor till frukost.. vi skulle ätit dom igår men då orkade vi inte så det fick bli till frukost istället... mumma..
orkade dock bara 2..=(
Inte så jätte nyttigt men så satans gott!!!
Så nu har jag ju haft en rätt effektiv morgon.. skall försöka ta mig ut på en promenad i solen tänkte jag...
min One piece e tydligen klar med.. så jag vill åka och hämta den!!
Är ju en tjej i Lerum som syr dom.. för 500 spänn!!
grymt!!
Idag kommer Daniels föräldrar hem med deras hundvalp som dom köpt.. är inte alls sugen på att åka dit och mysa med den.. inte alls.. ÅHHH!!!
Ha det gott!

Kommentera inlägget här :