NU ÄNTLIGEN!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag spritter av lycka... trots mitt nyvakna tillstånd så e jag pigg pigg pigg inombords... pigg av lycka=)
haha.. idag älskade vänner kan jag SKRIKA UT DET!!!
är ni beredda...?
Trumvirvel TACK!

JAG MALIN PETTERSSON ÄR MED I KÖRSLAGET , TEAM CASPER PARTILLE!!!!!
haha.. ja det var väl ingen nyhet fäör nån av er...=)
men nu äntligen får jag skriva det=)
Alla hemliga saker jag varit på har varit övningar med kören.. vi har övat varje kväll!!! men nu jävlar skall vi ta mig fan blåsa skiten ur era tv apparater på LÖRDAG!!!
och NI skall RÖSTA!!!!!!
GLÖM FAN INTE DET!!!!
här e vi... dan efter vi blev uttagna.. hade sovit 2 timmar och ser ut som ett ras.. haha... fattas en tjej bara som befann sig utomlands vid tillfället=)
Lite bilder från övningarna=)
jag med tröja och flaska...=)
Känns så skönt att ÄNTLIGEN få dela med mig av allt...
nä.. nu måste jag göra i rodning mig för jobb.. så pöss på er..!!
/// Körslaget Malin... haha=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Brukar läsa din blogg, men dålig på att kommentera. Sorry!t ror att vi spelat fotboll mot varandra ngn gång i korpen (tror inte att du vet vem jag är, men min syster kände igen dig. gått på hjällsnäs. )Grattis till körslaget! ska rösta! ;)



/sandra

2:a kommentar, skriven , av an:

Brukar läsa din blogg, men dålig på att kommentera. Sorry!t ror att vi spelat fotboll mot varandra ngn gång i korpen (tror inte att du vet vem jag är, men min syster kände igen dig. gått på hjällsnäs. )Grattis till körslaget! ska rösta! ;

3:e kommentar, skriven , av Therese:

GRATTIS! Woop wooop! ^^

Kommentera inlägget här :