Shåååååping=)

publicerat i Shopping;
=)
Okej folket... jag kommer åka till Stockholm tidigt på Fredag morgon... och vad jag skall göra där har ju dom flesta redan räknat ut och ni som inte gjort det ja... GRATTIS ni delar IQ med en fiskmås..=)
haha.. i allafll har jag RÖV mycket att göra i veckan... ja ni fattar nog varför.. så idag fick jag se till att handla allt...
så detta blev det...
Ögonskuggan från Make up store 75:-
Nagellack från Åhlens 50 :-
Hårmousse Åhlens 75:-
Närmare bild på ögonskuggan...
... och nagellacket...
Örhängen från Glitter 69:-
Hårspännen från Glitter 10:-
( Hmmmm Undrar varför jag bara köpt silvriga saker).. =) =) =) =)
Vårig scarf från Glitter 99:-
(tänk er den till jeans jacka)



AS snygg typ kort skeppar kavaj jacka från HM halva priset så 174:- gav jag för den=)
Skjortklänning från HM 99:-
Bas linne från HM 49:-
Jag är grymt nöjd med mina fynd=)

Kommentera inlägget här :