Avslutat kvällen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...med skräckfilm!!!!
FAN vad äcklig den va!!!!
nu tänkte jag gå och lägga mig och fortsätta läsa boken istället... vilket borde vara läskigare då denna bok är verklighetsbaserad!!
men ÄNDÅ.. är det dom äckliga jävla spökena från filmen jag ser framför mig när jag gick in i det mörka sovrummet här hemma...
blää!!
JAG ÄLSKAR SKRÄCKFILM.. men ibland undrar jag om det är värt det.. haha!!!
Daniel satte på nån jävla dokumentär om sveriges historia som han LADDAT hem... hmmm..
inte riktigt riktig den dära mannen.. haha=)
men men.. jag säger god natt och hoppas på så få mardrömmar som möjligt...=)
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Asa:

Skojar du, det var varldens samsta skrackfilm!! Sag den pa bio for ett tag sen och det borjade val okej men sen gick det utfor. Folk satt och skrattade i biosalongen for att filmen var sa dalig. Se 28 days later, dar snackar vi om en nagelbitare. Jag var helt slut mentalt efter den filmen for den var sa intensiv och laskig!!!! KRAMAR

Kommentera inlägget här :