Blir så trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... precis suttit med alla räkningar plus alla matkvitton från denna månad.. har ju en matbudget på 3000 kr.. såg att vi spräckt den med 900 spänn och det är JAG som legat ut med dessa pengar!!!! INte konstigt jag sitter i den sits jag sitter!!!
Jävla piss månad... kunde inte ens tanka förut för jag har tankat för mycket denna månad...
kollade räkningen nu... 4300!!!!
FY FAN!!!!
har räkningar på 18000 denna månad!!!
Kul.. och då är inte mat och övrigt med på det=)
TJOHO!!!
Kul månad... tur jag skall jobba på Stures!!!
Har lust att kasta ut räkningarna genom fönstret!! Men antar att det funkar inte riktigt så..
Får PANIK av att Daniel är hemma ännu en dag!!
Men i morgon börjar han väl på min pappas trädgård tror jag!!!
Nä fy fan...
ville få kraft till att gå ut springa.. men min energi är noll då jag blir nedstämd... plus att jag har så jävla ont i min fot idag...
måste ju gå på fotvård igen.. men det kostar ju som allt annat!!!
Älska livet eller hur var det???
Nån som vill ha SKITEN????

Kommentera inlägget här :