Blir så trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. kan inte min blogg bli fixad nån gång.. strulat i snart en vecka... på min telefon när jag går in på min blogg så ser den helt bra ut!! Alla bilder ligger inne och inga prickar framför meny raderna.. men här på datorn ser den helt störd ut!! EN bild har bara kommit upp och den ser allmänt knas ut!!!
Så jävla irreterande.. har ju gjort allt jag skall göra men ändå... jaja... får hoppas det fixas annars får jag väl höra av mig till Blogg.se...
skitsamma.. det är ilandsproblem...
=)
efter jag vilat förut så fick jag mig ett ryck här hemma.. rensade.. slängde.. tog upp saker på vinden.. städade och tog fram alla sommar skor.. ja massa saker...
jag är så JÄVLA duktig...
eftersom ingen annan säger det så säger jag det själv=)
sen lagade jag mat...
Daniel kom ju hem då men han har jobbat hela dan och redan ätit så jag fick äta själv... GOTT VAR DET!!!
LOVE IT!!!
och så enkslt...
nu har jag duschat och längtar till 21...
ESC del tävling 2!!!!
Skall bli grymt kul!!!
ha det gott så länge!

Kommentera inlägget här :