God Morgon denna Lördag den 14/5=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tja...
rätt nyvaken.. kl ringde kl 10 och då gick jag upp...
drömt extrema drömmar i natt... massa konstiga saker.. men mycket om min mamma.. då hon är frisk... det spökar ständigt i mina drömmar... att få ha en fullt frisk mamma som man kan ha en konversation med... i förrgår natt hade min mamma fått barn.. ett barn på ett halvår.. min mamma är över 60 år så det är ju inte möjliogt.. men i min dröm var min mamma frisk och yngre... antagligen från den tid då hon faktiskt var frisk...
på tal om min mamma så är ju uppe nu för att åka till min mamma.. möta syrran där och så skall vi göra en stor röjning på mammas klädkammare... kommer bli en nostalgisk upplevelse får jag en känsla av.. för hela klädkammaren är FULL av massa skit...!!! Saker från när jag bodde med min mamma även fast hon flyttat efteråt..=)
nä..
behöver sätta fart...
skall vara där 11...
Daniel festade ju i Olofstorp i natt så får la se när jag får träffat han...
saknar min plutt!!!
Pigg?..
not så jättemycket!!!

Kommentera inlägget här :