Ikväll..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... så har jag pratat lite med Daniel om att gå på bio.. men nu för tiden så går ju biofilmerna på så konstiga tider... finns ju inga sju bion längre... utan det är kl 18 eller kl 21 som gäller... 21 är för sent då jag skall upp 5 i morgon bitti... och just idag verkar det som att Daniel jobbar som mest... så typiskt när jag väl hade en kväll ledig för detta...
känns tråkigt.. för vi får ju aldrig kommit iväg för att göra nått...
så just nu är jag LEDSEN...
besviken är nog mer ordet för det...
inte för att Daniel jobbar för det är bara BRA!!!
men ni förstår säkert vad jag menar...
hmm.. ja.. så jag får väl fortsätta ligga i min liggposition.. kanske inte mer i sängen utan flyttar över mitt arsle till soffan.. plugga lite Mary Kay..IFALL det nu blir en hudvårdsklass på Lördag...
Hade hoppats på en hord av brudar och sen en fet utgång på Hard Rock efteråt.. med mat och go dricka där.. men verkar inte som vi blir några brudar.. möjligtvis bara jag och Marie i så fall..
men pluggar på för förbyggande syfte.. skall ju ha flera klasser med brudarna från kören snart med...=)
skall bli kul=)
hade velat ha 1000:- för då hade jag betsällt hem visitkort och kvittoblock med mitt namn och nummer och allt sånt på.. men jag får avvakta..=)
nä.. hörs säkert sen!

Kommentera inlägget här :