Jäkla blogg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Fick idag ett meddelande om att Blogg.se haft driftstörningar i helgen...
jo tack.. märkt det!!!
det mesta skall vara återställt.. men måste lägga in alla bilder jag hade vid sidan av menyn igen bara och den verkar inte uppdatera som den skall så jag skiter i det just nu.. får bara ha tålamod.. så länge inläggen syns så räcker väl det=)
jaja.. sitter och njuter av kvällen...
har jobbat, sen hem bytte om och åkte in till slottskogen.. jösses vad folk där var!!!
men så kul.. Daniel kom ju ut dit oxå och passade våra väskor medans vi sprang.. trodde fan inte jag skulle orka i år.. men visst gjorde jag det.. utan problem.. var fan lättare i år än förra..!!!
gick ju kanon=)
Syrran och jag med våra arbetskamrater..=)
Uppvärmning=)
ja roligt var det=)
vill springa varje dag nu!!!
Är ju så JÄKLA KUL!!!
haha=)

Kommentera inlägget här :