Kvällen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. på grund av den dåliga sömnen i natt så går ögonen i kors just nu.. funderar på att gå och lägga mig och kommer nog göra slag i saken...
repat efter jobbet.. vi har ju spelning på självaste Midsommarafton..=) skall bli kul=)
har ju en del nya som vi inte uppträtt med...=)
efter det vart det hem.. älsklinge lagade mat... donade lite i köket och sen käkade vi.. har nu duschat och nu typ DÖR jag.. så trött e jag...=)
Idag ringde en tant från ett bostadsbolag.. sökt en trea i Lerum och dom ringde och fråga om vi ville se lägenheten... WIHO!!
Absolut!!! Tror att den är för dyr för oss.. men kolla kan man alltid göra=)
Fint eller hur??
ha det gott=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Är det Riddarsten eller vid Kantor Edgrens? Låter ju förträffligt att bo i Lerum. Då kan du ju sälja bilen och cykla/moppe till jobbet. Och då går ju ekonomin ihop!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Ja det är riddarsten:) ja lätt att jag kommer börja cykla till jobbet:)

Kommentera inlägget här :