Kvällens planer...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Tjenis...
sitter påklädd.. laddad och klar...
skall snart bege mig mot Floda... repa med bandet... vi repar ju inte så ofta längre pågrund av min karriär på andra plan..=)
men idag skall vi få tid till det...
dock tänker jag åka halv 7... för då har jag andra planer...
haha...
känns kul detta...
skall ge er en ledtråd...
Ni fattar va?
Min gamla tränare har övertygat mig att komma in på en träning ikväll...
han behöver en "stabil högerback" som han uttryckte det.. haha
nog e jag stabil alltid.. lite för stabil skulle jag tro.. knappt rört en boll sen jag slutade vid årsskiftet för lite över ett år sedan...
Men det är ju så förbaskat kul!!!
Visst har jag min gräsallergi.. men jag käkar ju medecin.. och visst har jag min JÄVLA tarm sjukdom... men svullnar magen och gaserna och magontet blir för mycket så får jag väl gå av plan...
har jag tiden då???
hmm... ja det återstår väl och ses...
jag behöver träningen...ABSOLUT!!!
vågar inte gå i närheten av vågen...
ja vi får väl se hur kvällen slutar.. kommer typ dö..!
men men...
kul kommer jag ha under tiden....
nä.. ha en trevlig kväll folket=)

Kommentera inlägget här :