Med sträckt axel...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... drar jag och tränar ändå... men smörjt in axeln med mirakel sörjan...
Aloe Heat Lotion!!
Luktar Jenka.. nam nam=)
känns gott i axeln nu... kyligt men svettigt på nått sätt.. =) haha
vad har jag gjort då?
Legat i sängen hela dan ju bara.. typ.. haha
nä men vaknade till vid halv 4... låg där inne och glodde på tv till en busig och gosig pojkvän kom in och började busa med mig.. han skulle bita mig och då sträckte jag mig.. ja så löjligt vart det=)..
haha.. har skit ont nu.. men men.. det går la över tills i morgon...
jag är ombytt och klar i allafall..
blev så glad förut... Jennie från Kungälv har gjort detta otroligt fina smycke till mig som jag skall ge mamma i morsdag present...=)
Mamma älskar färgen lila så en lila kula fick det bli=)
Måste mäta vilken längd jag skall ha bara..=)
Duktig e hon...
detta får hon en länk för...=)
hon är grymt duktig och med bra priser=)
nä.. dax för mig att dra... åhhh sov morgon i morgon.. I like it ,Like it!!

Kommentera inlägget här :