Medan Daniel Vispar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vaniljsåsen...
så påassar jag på att göra ett inlägg...
ny duschad och go..
hmm.. min naptime förut blev lite längre än jag väntat mig.. herregud .. men jag vaknade i morse och var genom täppt av allergin.. svullen och snorig och nös som jag vet inte vad.. så fick överdosera allergi tabletter och nässpray .. tror att det var det som däckade mig!
Daniel väckte mig 17.30 först!!!
OJ TRÖTT!!!!
tog en stund innan jag kom upp.. men behövde bli av med äpplena som låg och skräpa i fruktkorgen så jag gjorde äpple paj.. men hade ju ingen vanilj sås så jag tog på mig och cyklade i motvind till Willys och cyklade sen hem igen...
8 km på 30 min...
genom svett...
nu skall jag avnjuta mitt verk.. sen njuta i soffan...
DHW ikväll!!!!
MUMS!!!

Kommentera inlägget här :