Morsning!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då vart det Söndag redan... Varför går helgen så jäkla fort???
Hinner inte med...
fullspäckat schema som vanligt...
medans Daniel ligger och sover fortfarande då han var hemma först kl 8 i MORSE!!!!!!!
så tvättar jag... ätit en ordentlig frukost och avnjuter kaffe och läst i boken...
måste igen uppmana er att läsa denna bok.. inte ett öga är torrt!!!
Att en sån sjuk jävel kan mörda 2 små barn på ett sånt fruktansvärt GROVT sätt.. sen att läsa om att hon slått dom med hammaren ytterligare gånger då barnen redan legat ner.. det skär i ens hjärta och ett slags HAT mot denna äckliga tyska kvinna .. ja det är skrämmande!!!
VIDRIGA AS!!!!!
Måtte du brinna i HELVETET!!!
nä nog om det...
I eftermiddag är det rep med bandet som gäller sen skall jag försöka ta mig till fotbollsträningen.. behövs..
är så sugen på att gå ut och springa nu när jag såg alla löpare igår.. nästa år måste jag få springa!!!
ja mycket mer än så händer väl inte.. mys ikväll efter träningen då det är Big brother.. =)
Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här :