Skall snart...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. dra till fotbollsträningen..=)
Ombytt och laddad och klar.. behöver s'äkert pissa innan jag åker bara.. tror fan jag har gjort rekord idag på att kissa.. och ändå har jag inte druckit mer än vanligt... knepigt det där..!!
Kollade ju på lägenheten förut.. vi var ju kanske 5 par som kollade och en stackars ensam kille.. haha...
Lägenheten var GRYMT fräsch och fin.. och silken balkong.. sol hela dan... och härligt med ett extra rum.. stort badrum med plats för tvättmaskin...
men den är 2200 kr mer för oss i månaden... har vi råd med det??
det gäller ju att min Mary Kay karriär kommer igång.. och att Daniels firma sätter fart... visst kan jag cykla till jobbet därifrån på vår och sommar säsong.. det tjänar man ju en del på med.. närmare till allt...
ja.. vi har till på Fredag på oss att tänka...
nä.. dax att dra...
ha det gott..!!

Kommentera inlägget här :