Smart där...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
var svin sugen på att gå ut och gå med hund... ringde syrran... hon var ju inte hemma men hennes sambo var ju... jag ville åka dit och gå ut och gå med Erla.. sa att vi skulle komma snart jag och Daniel... nu efter typ 20 min kom Daniel på.. "men va fan.. vi har ju druckit vin ju!!!"

SKIT!!!

Får väl gå ut på en runda här hemma då...
oj så jag somnade gott förut.. sov bara 1 timme.. men ville inte vakna.. var så gott.. tvingade mig själv till slut...
upp och laga mat.. blev ju mängder och jag insåg att jag är inte så förtjust i curry och när Daniel kom hem så var inte han hungrig... typiskt.. !!
Blev så glad när Daniel kom hem...
han har sökt ett annat jobb!!!!
åhhh gud vad jag önskar att han får det.. en fast inkomst och fasta arbetstider!!!
håller tummarna...
har inte hört nått nytt på lägenhetsfronten.. men har sökt en trea i Hulan nu med.. den lär vi ju INTE få då vi bara har 190 poäng i Förbos poängskala.. men har sökt den i allafall=)
Rolig dag ändå.. först detta med castingen.. sen att Daniel sökt jobb.. därav firandet med ett glas rött.. men FAN.. nu är jag ju låst här.. nån som vill komma hit och gå ut och gå med mig..!!!

Kommentera inlägget här :