Tillbax....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vi var bara 5 st som dök upp så så mycket repande blev det inte.. mest snack om denna spelning blir av eller inte...
Vi skall uppträda på Jonsereds Vårmarknad här utanför mig nu på Lördag kl 13....
och det är väldigt många i kören som inte kan...
Inte ens Casper kan...
men vi bestämde oss för att köra ändå.. är ju jävulskt kul att ändå få uppträda...=)
haha..=)
Skall se om jag hinner titta på kossorna som släpps ut i Kåhög på Lördag oxå...
just nu sitter jag själv hemma i One piecen... sprang ner till tvättstugan och slängde in 2 maskiner...
skall inta soffan och mysa till det tänkte jag.. älsklingen kommer väl snart.. han jobbar ju ute i Stannum på en tomt..
skall fila lite på min present till pappas fru oxå... hon har ju inte fått den ännu...
=)
ha det gott...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Herregud det är ju ditt du ska inte köpa det. Hehe väntar ju bara på att ni ska ta er hit någon dag =D!

Kram

Kommentera inlägget här :