Träningsvärk?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Japp...
lite granna har jag allt.. i vrister och höfter....
men det är bara att bita ihop...
har en lång dag framför mig...
jobba först på Stihl sen ikväll på Stures.. har 3 timmars paus mellan jobben bara...
USCH... snorrar som ett as just nu...
mycket pollen nu!!!
nästan som värst för mig när det e lite molnigt och regnigt ute...
I morgon så skall jag ju försöka ta mig till KÅhög som ligger ca 2 min härifrån... kika på kossorna som släpps ut.. sen är det uppträdande ju...
här utanför mig på ängen... skall bli kul.. längtar efter mina älskade körkollegor...=)
på kvällen i morgon skall jag jobba igen...
behöver ju pengarna...
kommer vara död på Söndag!
nä... ladda för jobba..
ha en trevlig dag=)
det växer små huvuden på min axel... e det min onda ande tro???
Bäst att försöka peta bort han... !!!
=)

Kommentera inlägget här :